Welkom bij In-zicht

Bestelproces

Locatie
in ’t Haske te Joure. Het adres en de routebeschrijving vind je onder Contact

Bestellen van kaarten
Voor het merendeel van onze activiteiten hoef je geen kaarten te reserveren. Er is doorgaans ruimte genoeg in de zaal (meer dan 250 zitplaatsen). Je kunt gewoon een kaartje kopen aan de kassa, ook voor volgende activiteiten. Pinnen is helaas niet mogelijk.
Voor een paar activiteiten is het verplicht om kaarten vooraf te bestellen. Dit is per lezing duidelijk aangegeven. Kaarten kunnen via onze website worden besteld.

Bestelproces
1)  Ga naar www.in-zicht.nl en naar tabblad Programma. Het volledige programma van het seizoen is hier te lezen.

2) Ga naar de activiteit waar je kaarten voor wilt bestellen en klik op ‘Reserveren’. De bestelling komt in een zgn. winkelwagen. Vul het aantal kaarten in dat je wilt bestellen. Klik op ‘Winkelwagen bijwerken’ als iets moet worden aangepast.  Wil je eerst nog meer kaarten bestellen voor andere activiteiten, klik dan op ‘Doorgaan met shoppen’. Klaar? Klik op ‘Doorgaan naar kassa’.

3)  Betalingsmethode: Je kunt als gast een kaart bestellen (eenmalig gebruik). Of je maakt een account aan als je vaker wilt bestellen. Onthoud je wachtwoord voor een volgende keer. Al bekend als klant? Vul dan het email adres en bijbehorend wachtwoord in en klik op ‘Log in’. Klik tenslotte op ‘Doorgaan’.

4) Nu volgt het betalen met iDEAL. Kies je eigen bank.

5) Nu volgt een overzicht van de hele winkelwagen. Niet helemaal goed? Klik dan op ‘Bewerk uw winkelwagen’ en herhaal de voorgaande stappen.
Indien alles goed is, klik op ‘Bestelling plaatsen’.

6) Maak de betaling via iDEAL af bij je eigen bank

7) Op het volgende scherm zie je dat we de bestelling hebben ontvangen (bestelnummer zichtbaar).

8)  In je mail vind je een bevestigingsmail. Hierin bevindt zich de e-ticket én de factuur van je bestelling.
Let op: soms verdwijnt onze mail bij de ontvanger in de Spam of Reclame box (afhankelijk van de mailprovider). Kijk daar maar even als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen.

9)  Toon aan de kassa de geprinte e-ticket. Je mag ook de e-ticket op je smartphone laten zien.
Mocht een persoon waarvoor je ook kaarten hebt gereserveerd wat later komen, geef dit even aan.

Informatie of vragen
Voor informatie over kaarten of hulp bij het bestellen, kun je met ons contact opnemen. Bij voorkeur per e-mail via: opgave@in-zicht.nl of anders via het informatienummer 0519 - 34 64 91. Mocht je ons niet direct te spreken krijgen, spreek dan helder en duidelijk jouw NAW gegevens + telefoonnummer in! We bellen je zo snel mogelijk terug.

Ter info
Ons bankrekeningnummer is (IBAN) NL78 RABO 0348.3315.68 t.n.v. St. In-zicht  te Leek.

 .