Welkom bij In-zicht

Bestelproces

Locatie
in ’t Haske te Joure. Het adres en de routebeschrijving vind je onder Contact

Bestellen van kaarten
Voor het merendeel van onze activiteiten hoef je geen kaarten te reserveren. Er is doorgaans ruimte genoeg in de zaal (meer dan 250 zitplaatsen). Je kunt gewoon een kaartje kopen aan de kassa, ook voor volgende activiteiten. Pinnen is helaas niet mogelijk.
Voor een paar activiteiten is het verplicht om kaarten vooraf te bestellen. Dit is per lezing duidelijk aangegeven. Kaarten kunnen via onze website worden besteld.

Bestelproces
1)  Ga naar www.in-zicht.nl en naar tabblad Programma. Het volledige programma van het seizoen is hier te lezen.

2) Ga naar de activiteit waar je kaarten voor wilt bestellen. Vul het aantal kaarten in dat je wilt bestellen en klik op ‘Reserveren’. De bestelling komt in een zgn. winkelwagen. Klik op ‘Winkelwagen bijwerken’.  Wil je eerst nog meer kaarten bestellen voor andere activiteiten, klik dan op ‘Doorgaan met shoppen’. Klaar? Klik op ‘Doorgaan naar kassa’.

3)  Een inlog scherm volgt. Al bekend als klant? Vul dan het email adres en bijbehorend wachtwoord in en klik op ‘Log in’. Nog geen klant, maak dan eerst een eigen account aan en onthoud je wachtwoord voor een volgende keer.

4) Nu volgt een overzicht van de gehele winkelwagen. Indien alles goed is, klik op ‘Bestelling plaatsen’. Op het volgende scherm zie je dat we de bestelling hebben ontvangen (bestelnummer zichtbaar). Nu krijg je een bevestigingsmail toegestuurd met daarin het bestelnummer van de voorlopige reservering en het bedrag dat je moet overmaken.

5)  Maak dit bedrag vervolgens over op bankrekeningnummer (IBAN) NL78 RABO 0348.3315.68 t.n.v. St. In-zicht  te Leek. Vermeld bij je overschrijving duidelijk de laatste 5 cijfers van het bestelnummer.  
Let op:
- pas na betaling, is een plek gereserveerd!
- mail verdwijnt soms in de Spam of Reclame box bij de ontvanger. Kijk daar even in als je deze mail of de E-ticket niet hebt ontvangen

6)  Als de betaling op de rekening is ontvangen, ontvang je na verloop van tijd, maar uiterlijk 2 dagen voor een activiteit, een zogenaamde E-ticket in de mail. Dit is jouw/jullie toegangskaart die je moet uitprinten en meenemen naar de gekozen activiteit. Heb je voor meerdere activiteiten een bestelling gedaan, bewaar dan de mail en de E-ticket hiervoor.  Deze kan slechts eenmaal worden verstrekt.

7)  Aan de kassa toon je de geprinte E-ticket. Mocht een persoon waarvoor je ook kaarten hebt gereserveerd wat later komen, geef dit even aan.

Betalingsverwerking
Omwille van de verwerkingstijd tussen banken, is het niet mogelijk om korter dan 4 werkdagen voor de betreffende activiteit kaarten te bestellen. Betalingen worden door In-zicht periodiek verwerkt, waardoor er enige tijd kan ontstaan tussen jouw betaling en de ontvangst van de E-ticket. Deze kun je van ons tot minimaal 2 dagen voor een activiteit ontvangen.

Informatie over kaarten of het bestelproces
Voor informatie over kaarten of hulp bij het bestellen, kun je met ons contact opnemen. Bij voorkeur per E-mail via: opgave@in-zicht.nl of anders via het informatienummer 0519 - 34 64 91. Mocht je ons niet direct te spreken krijgen, spreek dan helder en duidelijk jouw NAW gegevens + telefoonnummer in! We bellen je zo snel mogelijk terug.

 .