
Gezondmakend onderwijs (is verplaatst naar de middag)
De nieuwe Haagse maatregel (horeca dicht om 20.00 uur) dwingt ons nu om een keuze te maken tussen een live event of een online webinar. Zowel Claudia als wij gaan voor een live ontmoeting.
Ons gevoel en ervaring zegt dat de meeste mensen dit ook willen.
Dit betekent dat we de lezing naar de middag hebben verplaatst (14.30 tot 17.00 uur).
Mocht je al een kaart gekocht hebben en ‘s middags verhinderd zijn, stuur dan even een mail. Dan krijg je je geld terug. We hopen op jullie begrip voor deze noodzakelijke verandering.
Over de lezing
We worden niet aangestuurd door ons DNA en onze hersenen, maar door ons bewustzijn! Dat vraagt om bewust opvoeden en bewust onderwijs!
Een aarde en een samenleving in balans vraagt om mensen in balans.
Mensen in balans vraagt om gezond en bewust onderwijs. Op een gezonde en natuurlijke manier leven en leren van binnenuit. Bewust en bezield. Zinzoekend en zingevend van karakter. Zodat mensen weer worden wie zij zijn, voordat de wereld hen vertelde hoe ze moesten doen of zijn. Het gaat over ons innerlijk potentieel ontwikkelen in relatie met het bijdragen aan een mooiere wereld. Wie ben jij en welk talent kom je hier brengen? Zodat we samen een duurzame en regeneratieve, inclusieve maatschappij vormen waar we in respect en verbinding met elkaar en de natuur leven.
Gezondmakend onderwijs is een holistische visie op hoe leren van binnenuit nu werkelijk verloopt via ons lichaam en ons bewustzijn. Dat gaat verder dan lesjes geven over gezondheid. Gezondmakend onderwijs betrekt nadrukkelijk het lichaam en diens fysieke en energetische processen bij het leren wat gevolgen heeft voor wat, hoe en wanneer we iets leren.
Het gaat uit van de multidimensionale Mens.
Claudia heeft een hele nieuwe leertheorie beschreven die uitlegt hoe leven en leren op een natuurlijke manier verloopt. De leertheorie is opgebouwd uit verschillende disciplines waaronder onderzoek naar bewustzijn, water, de nieuwe celbiologie, bio-fotonen, energetische en systemisch werk en haar eigen ervaringen. Het heeft te maken met waar we vandaan komen en waar we naar toe gaan, onze verbinding met het groter geheel, de aarde en de kosmos.
Dit alles heeft gevolgen voor hoe en wat we leren.
Water is een heel belangrijk onderdeel van dit gedachtegoed. Ons lichaam bestaat voor ongeveer 70% uit water. Dat is niet voor niets. Water heeft een belangrijke functie voor ons fysieke lichaam. Maar ze is ook belangrijk op mentaal en emotioneel en spiritueel niveau. Voor ons hele welzijn.
Het water in ons lichaam is een informatie drager en ze draagt de blauwdruk van ons (Multidimensionale) Zijn. Water draagt de blauwdrukken van creatie. Daarnaast werkt het water in ons lichaam een belangrijke rol bij de cel tot cel communicatie voor informatie overdracht.
Daarnaast is de rol van bewustzijn in het lichaam en in het leerproces van belang. Wat wordt dan precies bedoeld met bewustzijn? Hoe werkt dat, leren vanuit bewustzijn? Wat is de rol van ons gevoel, het hart en de intuïtieve rede? Het is belangrijk om hier kennis van te hebben omdat wat je leert en hoe je leert, wanneer je leert en van wie, van invloed is op al je cellen en je algehele gezondheid! Fysiek, mentaal, emotioneel en spiritueel. Les stof wordt letterlijk stof, het beïnvloedt de fysieke uitdrukking van je lichaam! Wat je zegt ben jezelf en wat je gelooft is waar…
Op dit moment is Claudia betrokken bij 2 ‘school’ initiatieven die volgens deze nieuwe leertheorie en visie gaan werken.
In de lezing zal deels de leertheorie en visie aan bod komen, als ook de ervaringen van de school die per 1 september 2021 start.
Meer weten? Kijk dan op
www.claudiajansen.nl
Reserveren
Reserveren noodzakelijk (zie hieronder)
Betaling gaat via iDEAL.
Je krijgt meteen een e-ticket en een factuur per mail toegestuurd.
Vragen via post@in-zicht.nl